Emo Boy

Emo Boy

دوست دارم

 



نظرات شما عزیزان:

lijhf
ساعت10:01---3 دی 1392
salammmm web jalebi dari........b manam sar bezan

سوزان
ساعت16:25---23 آبان 1392
خیلی خوب بود وبلاگت خوشم اومد.به کارت ادامه بده لایک دارییییییی


حس مبهم
ساعت13:27---2 تير 1392
سلام وب قشنگی داری به منم سربزن
پاسخ:باشه يه سر اونجاهم ميزنيم.


فرناز
ساعت21:15---28 خرداد 1392
سلام وبلاگت خوشمله .... اما به پای وب من نمیرسه !!شوخی کردم وبلاگ جالبه عکساشم بانمکه وقت کردی به وب منم خواهشا نظرم بزار البته وبلاگم گروهیه ولی خیلی خوشگله با وبلاگتم هم خونی داره !!!!پاسخ:مرسي نظر لطفته عزيز

مائده
ساعت18:20---24 ارديبهشت 1392
سلام اين عكست خيلى خوكشله
راستى به من سرى بزن منتظرم
فعلاً


حدیث
ساعت15:08---20 فروردين 1392
سلام.خوبی؟باشه اشکال نداره.هرموقع تونستی بهم سربزن خوشحال میشم

حدیث
ساعت13:14---8 آذر 1391
سلام آقا مسعود من آپم بدو بیا...........

naz khaton
ساعت21:49---21 آبان 1391
قدرش را بدان …
امروز …
نگذار برای فردا …
قدردانی را نگذار برای روزی که با گلایل سفید به سراغش بروی …


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت16:38---15 آبان 1391
به قول آلمانی ها :

I sch liBe disch


دختر بداخلاق
ساعت14:20---14 آبان 1391

مرسی
مرسی که بهم سر میزنی


••♥fatiiiiii♥••
ساعت11:17---13 آبان 1391
سلام دوست جونی تبادل لینک کنیم منو با اسم وبم بلینک اگه میخوای

دختر بداخلاق
ساعت14:44---11 آبان 1391
آسمــــــــــــــان


آغوشــــتـــــــــ




پناهـــــــــــــــی


بــــــــرای پــــــــــرواز




مــــــن خــــــــواهد بــــــــود؟


بــــــگشــــــــــــای آغــــــوش




تــــــــا بـــــــگشایــــــم




پــــــر...


داریوش
ساعت1:49---24 مهر 1391
چطوری رفیق... خوبی؟

خزر
ساعت22:48---18 مهر 1391
عكسهاي زيبايي داري
وبلاگت هم زيباست
ممنون


مستــــــــانه
ساعت17:05---17 مهر 1391
دو سوال دارم...
اول ایکه چرانظرای منوتاییدنکردین؟؟؟؟
دوم ایکه چرالینکم نکردین من ک گفتم لینکیدمتون؟؟؟؟
بیاین وبم جواب بدین...مرســـــــی


باران
ساعت0:33---17 مهر 1391
ایول داشت وبت لینکی

باران
ساعت0:33---17 مهر 1391
ایول داشت وبت لینکی

بــِ هویت
ساعت20:31---16 مهر 1391
خیلی زیباست

ehsan
ساعت16:32---16 مهر 1391
سلام
وبلاگ خیلی جالبی داری به وبلاگ منم سری بزن
موفق باشی


مستــــــــانه
ساعت15:25---12 مهر 1391
شرمنده عزیز فک کنم حواسم نبوده الان لینک کردم
بازم بیا پیشـــــم


حدیث
ساعت16:35---25 شهريور 1391
بدوووووووو بیا تو وبم،از برانو عکس گذاشتم_امیدوارم خوشحال بشی

elahe
ساعت2:06---21 شهريور 1391
salam webe ali dari khoshhal misham be manam sar bezani

حدیث
ساعت16:44---19 شهريور 1391
سلام،ممنون که بازم اومدی_من هر موقع مطلب جدید گذاشتم میام خبرت میکنم،ولی اگه خواستی بازم بیا،خوشحال میشم


مهسا
ساعت13:27---8 شهريور 1391
لینکت کردم

مهسا
ساعت13:00---8 شهريور 1391
سلام
مرسی که اومدی
ومرسی که بهم گفتی درستش کردم


SAEED-MAHSA
ساعت13:48---28 مرداد 1391
لینک شدی Emo Boy

ناشناس
ساعت15:43---23 مرداد 1391
سلام شما دوست سامی هستید

Elia
ساعت14:11---23 مرداد 1391
سلام وبت خیلی دوس داشتنی

taknaz
ساعت1:00---11 مرداد 1391
salam azizam kheyli webe ghashangi dari age dos dashti be man sar bezan nazar yadet nare.age mayel be tabadol link hasti to ghesmate nazar bem khabar bede mc movafagh bashi byy

pariya
ساعت9:06---30 تير 1391
........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........سلام.........♥##############♥
...........................♥###########♥
..........خوبي...........♥#########♥
...............................♥#######♥
....وب قشنگي داري ......♥#####♥
...................................♥###♥
...به من هم سر بزن............♥#♥
.......................................♥
..............منتظرم.................♥
........................................♥
.........................................♥
.........................................♥
........................................♥
.......................................♥
.....................................♥
.................................♥
...........................♥
......................♥
.................♥
............♥
........♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
.....اگر اومدي........♥
............نظر...........♥
......... يادت نره.........♥
.............باي.............♥
..............................♥


احساس بارانی.r
ساعت11:52---23 خرداد 1391
وب خوبی دارید.مرسی می شم اگه به منم سربزنید.

صبا
ساعت13:31---15 خرداد 1391
لینکت کردم توچی؟

مریم
ساعت18:48---3 خرداد 1391
ڪــــــــــــــآش مـــــــــیــشٌـد

خـٌــــودٍمـــٌو یـــﮧٍ جـــــآیی جـــــآ بٌگـــذارم...

وَ

بــَـرگــَـردم بــٍـبـــیــــنـَــم...
دیـــــــگـﮧٍ نـیـــســـتـــم

salam upam


shahla
ساعت11:32---2 خرداد 1391
سلام وبتون عاليه دوست داشتي به منم سر بزن

مجنون
ساعت22:52---29 ارديبهشت 1391
سلامـــــــــــــــــــــ دوست عزیزم

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــم!!!!!!!!
بدو بیاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا


sara
ساعت17:48---29 ارديبهشت 1391
وبه خوشتلي داري عزيزم

با تبادل موافق بودي خبرم كن منتظرمااااا


monarch
ساعت12:12---27 ارديبهشت 1391
ممنون از نظرت
ولي اگه دقت مي کردي ما دو تا نويسنده ايم من به جناب پرنس ميگم نوشته هاش به هم ريخته ميگه مال مرورگر توه
اميدوارم وقتي کامنت تو رو ديد به حرف من برسه


Asal
ساعت17:34---26 ارديبهشت 1391
salam Golam webet aliiiiiiiiiiie
khoshhal misham be manam sar bezani
Montazeretam


benyamin
ساعت17:16---26 ارديبهشت 1391
سلام با افتخار لینک شدی کینکم کردی بهم بگو

mnv
ساعت17:03---26 ارديبهشت 1391
سلام.ممنون که اومدی.بازم بیا

setare
ساعت16:04---26 ارديبهشت 1391

سلام دوست خوب
من در انجمني کار ميکنم که موضوعش
کامپيوتر(سخت افزار ،نرم افزار ،شبکه،برنامه نويسي)و...
اگه از کامپيوتر چيزي بلدي يا دوست داري چيزي ياد بگيري دوس دارم در انجمن باشي و باهم به عنوان مدير فعايت کنيم!!!
ميتوني از کاربران اونج هم دعوت کني تا به وبلاگت بيان
پس اگه مطلب جديدي داري يا ميخواي مطلب جديدي ياد بگيري حتما بيا پيشمون
منتظرم
با نام کاربري
setare201298
اونجا عضوم
کاري پرسشي نظري داشتي پيام خصوصي بده ممنونم

ستاره امضا بلد نيستم وگرنه ميزدم برات عوضش بــــــــــــوس خوبه ؟؟؟؟
منتـــــــــــــــــــــــــ ـــظرم گلم
آدرس :
http://md1.rzb.ir/Forum


POUYA
ساعت15:13---26 ارديبهشت 1391
سلام با وبت با عنوان(emo boy) خیلی حال کردم .
ولی قالبت زیاد بهش نمیخورد.اگه خواستی یه قالب شاخ اختصاصی که به موضوع و محتوای وبت بخوره داشته باشی حتما بهم بگو تو میتونی با کمترین هزینه که حتی به ذهنتم نمیرسه صاحب یه قالب اختصاصی بشی

pouya_sm1@yahoo.com

2،3تا از نمونه کارام تو وبم هست حتما یه سر بزن
منتظر جوابت هستم.


monarch
ساعت13:09---26 ارديبهشت 1391
اين اون وبلاگيه که من فکر ميکنم نويسنده اش حتما يه عشق واقعي رو تجربه کرده
تمام مطالب کوتاه مختصر و پر محتوا بودند خوشم اومد
عکسها هم همينطور هم با موضوع همخواني داشت هم زيبا بود و حقيقتي درونش نهفته بود


sh
ساعت15:40---16 ارديبهشت 1391
chaaaaaashm,hatman hazfesh mikonam...
merci azinke behem gofti...


بنبشـــــه
ساعت15:05---16 ارديبهشت 1391
سلام :اولا ممنون که سر زدید به بنده!!بعدشم مطلبای من اصلا بنجل نیس!!وبلاگت بدک نیس ولی باید روش کار کنی تا بشه مثل وب من!!D

مجنون
ساعت18:37---15 ارديبهشت 1391
☆ سلام وبتون عالیه..خیلی خوشم اومد..راستی عزیز اگه دوست داشتی به کلبه عاشقان ما هم سری بزنید..منتظرم خوش باشی بای بای          ★ 
  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥   ★
*      *   بدوبیا★     ★  ♡ 


maryam
ساعت17:54---15 ارديبهشت 1391
az vebet khosham omad..
inam kaf vase u...bazam be man sar bezan agha masoud


soniya jo00o00n
ساعت2:45---6 فروردين 1391
سلام به منم بسر

reza
ساعت21:16---21 اسفند 1390

سلام
من اهل تعريف و تعارف کردن نيستم هرکسي براي خودش دنيايي دارد و چهار ديواريي و با تعارف و تعريف کسي هم نه بدتر ميشود و نه بهتر
غرض از پيامم اينکه با سر زدن به وبلاگ من و خوندن مطالبش نه ميخوايد انرژي مصرف کنيد و نه ميخوايد پولي خرج کنيد فقط وفقط يخورده بياد امام زمانمون مي افتيد البته اگه واقعا مطالبم اين حس رو القا کنه
منتظرتونم


سیما
ساعت18:38---27 بهمن 1390
لینکت کردم

لینکم کنی خوشحال میشم

بازم بهم سربزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مسعود ׀ تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1398برچسب:دوست دارم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدید.. نظر بدید خوشحال میشم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 7hill.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM